SOFTE HELPDESK
SOFTE HELPDESK

Softe Helpdesk

System Softe HELPDESK czyli system raportowania błędów, usterek przez użytkowników. Każdy użytkownik systemu w prosty sposób może dodać zgłoszenie (ticket), który następnie jest przekazywany do administratora (administratorów). W systemie zastosowano szereg innowatorskich funkcji m.in. funkcja automatycznego przydzielania zgłoszeń do odpowiedniej osoby (administratora, serwisanta). Dzięki separacji zakładów (firm) system można stosować w kilku (kilkunastu) firmach a użytkownicy tych firm nie widzą nic poza swoją firmą. Możliwość dodawania uprawnień na poszczególnych użytkowników. System HELPDESK w pełni współpracuje z systemami: Softe BAZA IT, Softe KALENDARZ.

Historia zmian:

Softe HELPDESK v 1.6
- możliwość wysłania e-mail do systemu
- przechowywanie historii korespondencji
Softe HELPDESK v 1.5
- dodano opcje automatycznego przypisywania zgłoszeń do serwisanta (automat definiowany przez administratora)
Softe HELPDESK v 1.4
- modyfikacja opcji dział i kategoria - dane zaciągane ze słownika
Softe HELPDESK v 1.3
- poprawiono kilka drobnych błędów
- dodano opcje przeglądania wszystkich zgłoszeń
- dodano opcje drukowania i eksportowania do csv
- dodano opcje językowe
Softe HELPDESK v 1.2
- możliwość dodawania załączników
- załączniki wysyłane mailem
- dodano priorytet problemu
Softe HELPDESK v 1.1
- możliwość dodawanie zgłoszeń z kilku zakładów
- dodano dział i kategorie do zgłoszeń
- możliwość zmiany osoby przypisanej
- poprawiono kilka drobnych błędów
Softe HELPDESK v 1.1
- Stworzenie systemu

dodatkowe informacje
Zobacz stronę